Ulubione filmy o modzie

 Uwielbiam oglądać filmy, w których tematem przewodnim jest moda. Ostatnio obejrzałam film na Temat rodziny Versace i postanowiłam pokazać Wam filmy, które najbardziej przypadły mi do gustu.


Versace. geniusz, sława i morderstwo.
Kronika, upadku i powrotu Donatelli Versace, spadkobierczyni imperium brata.
Po zamordowaniu Gianniego Versace (Enrico Colantoni) jego siostra Donatella (Gina Gershon) przejmuje interesy brata. Wyśmiewana przez krytyków na całym świecie, próbuje utrzymać imperium, kosztem małżeństwa i dzieci. Uzależnia się od kokainy. Doprowadza firmę na granicę bankructwa. Z pomocą przychodzi jej rodzina: córka Allegra (Samantha Hodhod), ciotka Lucia (Raquel Welch) i brat Santo (Colm Feore), którzy zmuszają Donatellę do odwyku. Powraca silniejsza, z własną wizją ukochanej marki Versace, z której czyni jeden z najpotężniejszych i najbardziej wpływowych domów mody.

Film jest oparty na powieście Debory Ball, reporterki "Wall Street Journal", wydanej w Polsce w 2010 roku pod tytułem "Versace: Geniusz, sława i morderstwo".
Źródło




Diabeł ubiera się u Prady


Źródło
 Ekranizacja powieści Lauren Weisberger, jednego a największych bestsellerów ostatnich lat. Młoda dziewczyna zdobywa upragnioną pracę w jednym z najbardziej prestiżowych nowojorskich magazynów poświęconych modzie, mając nadzieję, że otworzy jej to drogę do wielkiej kariery. Pech w tym, że jej bezwzględna szefowa to kobieta z piekła rodem
 




























Źródło

Wyznania zakupoholiczki
 Rebecca Bloomwood mieszka w szykownym Nowym Jorku. Jest miłą dziewczyną, która przede wszystkim potrafi świetnie robić zakupy – to prawdziwa specjalistka od luksusowych marek, wyprzedaży i niepowtarzalnych okazji, których nie można przegapić. Jej marzeniem jest praca w jednym z czołowych magazynów o modzie. Niestety, nie jest to cel łatwy do osiągnięcia. Otrzymuje jednak inną dziennikarską posadę – w piśmie zajmującym się finansami. Czy potrafiąca błyskawicznie wydać fortunę Becky będzie umiała pisać o oszczędzaniu?







A jakie są Wasze ulubione filmy związane z modą ?

2 komentarze:

  1. Oglądałam tylko ,,Diabeł ubiera się u Prady", chyba nie kojarzę innego filmu o modzie, który widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyznania zakupoholiczki mnie uśpiły niestety.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli mnie obserwujesz, napisz o tym w komentarzu :)