Bloger książkę pisze







Od jakiegoś czasu rynek wydawniczy zasypuje nas książkami wydawanymi przez blogerów. A u mnie zestawienie tych najciekawszych. Wkrótce święta, więc może któraś pozycja będzie idealnym pomysłem na prezent?


Okładka książki Bloger i social mediaTomek Tomczyk, Bloger i social media 

Do tej pory czytałam jego pozycję Blog, pisz kreuj zarabiaj. Tomek pisze w swoich książkach o relacjach panujących w blogosferze. Zdradza swój sekret na osiągnięcie sukcesu w internecie.  Jeżeli prowadzicie bloga i chcecie zacząć na nim zarabiać ta książka jest dla Was pozycją obowiązkową.


























 Karolina Gliniecka, Nie mam się w co ubrać.
To książka, która wzbudziła chyba najwięcej kontrowersji z wszystkich blogerskich publikacji. Podczas zakupów w Empiku zatrzymałam się przy tek książce na dłużej. Muszę przyznać, że jest pięknie wydana. Gruba okładka,kredowe kartki, idealne zdjęcia. To zdecydowanie dobra pozycja na prezent. Nie mam się w co ubrać to poradnik dla każdej kobiety. Praktyczne porady jak dobrać strój do figury, gotowe stylizacje, itp.


 













  Magdalena Kanoniak Radzka radzi : Tobie dobrze w tym. 
 Muszę przyznać, że wcześniej o tej blogerce nie słyszałam.  Historia mody, dobór ubrań do typu sylwetki, znaczenie poszczególnych kolorów,. To wszystko znajdziecie w tek książce.














Okładka książki Lekko Stronniczy - jeszcze więcej
 Karol Paciorek, Włodek Markowicz, Lekko Stronniczy. Pozycja obowiązkowa dla fanów kanału na Youtubie  Karola i Włodka. W książce ujawniają kulisy powstawania programu, zdradzają mechanizmy rządzące internetowym biznesem.

2 komentarze:

  1. teraz wszyscy pisza ksiażki :) Przynajmniej jest co czytać!Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę! kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. moda na pisanie nastała. szkoda tylko, że większość z piszących celebrytów wynajmuje ghostwritterów;p
    BlondBlog.pl


    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli mnie obserwujesz, napisz o tym w komentarzu :)