Jak odpowiednio pielęgnować dłonie

Moja praca naraża moje dłonie na wiele szkodliwych czynników. Powoduje to przesuszenie skóry, liczne odciski na dłoniach i zadrapania. Wymaga to ode mnie szczególnej dbałości o tę część mojego ciała.

Z pomocą przyszły mi kosmetyki od Oriflame. 
Moją pielęgnację zaczynam od dokładnego umycia rąk za pomocą ochronnego żelu oczyszczającego do rąk. Wystarczy wetrzeć kilka kropel w dłonie. 
Następnie wsmarowuję w skórę wokół paznokci scrub do skórek, który skutecznie pozbywa się przesuszonego naskórka.
Po całkowitym wchłonięciu scrubu, nakładam na paznokcie i skórę wokół, krem do skórek.
Aplikuję krem do rąk i nakładam rękawiczki do nawilżania. Zostawiam je na całą noc, a rano moja skóra jest jak nowo narodzona.
A jakie są Wasze sposoby na pielęgnację dłoni?

2 komentarze:

  1. ja dzis sobie zrobiłam spa dla dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w planach post na ten temat, ale nie wiem czy nie poczekam z nim do jesieni :) Rękawiczki bawełniane to cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli mnie obserwujesz, napisz o tym w komentarzu :)