Kocham Paryż

Zawsze na wakacje nad morzem zabieram ze sobą książkę.Ma być lekka i wciągająca. Tym razem do walizki spakowałam książkę Isabelle Lafleche Kocham Paryż. 

To druga część powieści o Catherine, pierwsza to Kocham Nowy Jork, ale jak to ja zwykle czytam od końca :)
Główna bohaterka to prawniczka, zakochana w Francuzie Antoine. Porzuca pracę w Nowym Jorku i przeprowadza się do Paryża, gdzie rozpoczyna pracę w domu mody Christiana Diora. Czeka na nią nie lada wyzwanie. Ma walczyć z przestępczością, która zajmuje się handlem podróbkami Diora.  Wkrótce otrzymuje telefony i listy z pogróżkami. Ktoś ją śledzi, jej zdjęcie obiega cały przestępczy światek. Czy grozi jej niebezpieczeństwo ? Czy związek z Antoine przetrwa ? Na te i wiele innych pytań, które nasuną się Wam w trakcie czytania, odpowiedzi znajdziecie w książce.
Zakochana w Paryżu to książka dla każdego. Autorka zawarła w niej wszystko to co najważniejsze. Kryminalny wątek przeplata się z modą, wątkami miłosnymi i  pięknymi opisami Paryża. Polecam ją z czystym sumieniem. Mogę Wam jedynie zdradzić, iż z lektury książki wynika, że opowieść o Catherine nie skończy się na dwóh tomach.

2 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj trafiłam na ofertę firmy gdańsk przeprowadzki i chyba z niej skorzystamy. Planujemy przeprowadzkę po nowym roku i chcemy skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy. Wiem, ze sami nie będziemy w stanie wszystkiego przewieźć. Myślę, że najrozsądniej będzie wynająć do tego firmę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli mnie obserwujesz, napisz o tym w komentarzu :)